Deadline

Et bra escaperoom er utfordrende, engasjerende og gir velfortjent mestringsfølelse. Deadline gjenskaper dette for dere i konferansesalen eller på kontoret. Det er et fullgodt alternativ inne som ikke er avhengig av været på vestlandet.

  • Vanskelighetsgrad Tilpasses etter ønske

  • Varighet 90 minutter

  • Antall spillere 10-1000 personer

  • Plassering Dine lokaler

Deadline

Et bra escaperoom er utfordrende, engasjerende og gir velfortjent mestringsfølelse. Deadline gjenskaper dette for dere i konferansesalen eller på kontoret. Det er et fullgodt alternativ inne som ikke er avhengig av været på vestlandet.

  • Vanskelighetsgrad Tilpasses etter ønske

  • Varighet 90 minutter

  • Antall spillere 10-1000 personer

  • Plassering Dine lokaler

Hva er DEADLINE?

For å gjenskape escaperoom-opplevelsen har vi laget et interessant case som løses gjennom praktiske oppgaver, fysiske ledetråder og digitale spor.

Caset er at en betrodd medarbeider i IT-avdelingen blir avskjediget da det viser seg at han har benyttet konfidensielle opplysninger til egen vinning. Idet han forlot bedriften rakk han likevel å kryptere alle dataene.

Nå krever han en større sum penger for å dekryptere dataene og gjøre dem leselige igjen. Det eneste som står igjen etter ham er en koffert. Den er solid låst, og vi regner med at den inneholder krypterings-nøkkelen. Men, det er kun én time igjen til fristen går ut, og alle dataene forsvinner.

Nå avhenger alt av at dere klarer å knekke kodene og finne nøkkelen.

HVEM PASSER DETTE FOR?

Deadline er et fantastisk valg for kick-off, konferanse, kurs, sommerfest, julebord, teambuilding, utdrikningslag og bursdag! Spillet kan gjennomføres i Møre og Romsdal eller andre deler av landet for opptil 1000 personer.

Hvordan er opplegget?

Ikon, klokke

Gamemaster(e) ankommer deres lokaler ca. 45 min før spillestart for å rigge utstyret.

Ikon, gruppe personer

Dere blir delt i lag på 4-7 personer, og hvert lag får utdelt en spilleboks.

Ikon, bok

Dere får introduksjon til spillet. Det tar 10-15 min.

Ikon, timeglass

Lagene får én time til å løse oppdraget. Underveis i spillet støtter gamemaster(e) lagene med veiledning og hint.

Ikon, power symbol

Vinnerlaget stopper en kraftig IT-maskin som er plassert midt i rommet.

Ikon, gave

Gamemaster(e) deler ut premie til vinnerlaget og svarer på eventuelle spørsmål.
 

Ikon, to personer bærer pakke

Gamemaster(e) trenger 30-45 min etter
spilleslutt til å pakke utstyret.

Opplegget kan tilpasses etter deres behov

Book